Clubul Sportiv ,,GLORIA 2018″ Bistrita-Nasaud cu sediul in municipiul Bistrita, Str.General Grigore Balan nr.11, parter, sala 18, organizeaza concurs pentru ocuparea postului contractual vacant de: Contabil sef, gradul II, in perioada 24.06.2022 – 28.06.2022, la sediul Complexului Muzeal Bistrita-Nasaud.
Conditii generale de participare la concurs:
Poate participa la concursul pentru ocuparea unui post contractual vacant persoana care indeplineste urmatoarele conditii, conform art.3 din
H.G. nr.286/2011, cu modificarile si completarile ulterioare:
- are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
- cunoaste limba romana, scris si vorbit;
- are varsta minima reglementata de prevederile legale;
- are capacitate deplina de exercitiu;
- are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
- 1ndeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei ‘in care a intervenit reabilitarea.
Functia contractuala de executie vacanta pentru care se organizeaza concursul de recrutare este urmatoarea:
- Serviciul financiar-contabilitate, resurse umane, relatii publice, logistic si achizitii publice
- Contabil sef -s, Grad II – 1 post:
Conditiile generale: sunt cele prevazute la art. 3 din Anexa la Hotararea Guvernului nr. 286/2011, cu modificarile si completarile ulterioare.
Conditii specifice:
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, specializarea contabilitate si informatica de gestiune, economie generala;
- absolvent cu diploma de studii universitare de master in domeniul administratiei publice, management, marketing, audit si expertiza contabila;
- cursuri programe de perfectionare/specializare, in specialitatea postului;
- Cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate i nivel): editare documente in Word: nivel mediu; calcul tabelar in Excel: nivel mediu; utilizare internet si managementul e-mailurilor: nivel mediu; experienta in utilizarea softurilor de contabilitate, gestiune, salarizare, legislatie, etc.;
- limbi straine i nivelul de cunoastere – engleza: nivel mediu
- vechime in munca – minim 15 ani;
- vechime in specialitatea studiilor – minim 5 ani;
- vechime in functie de conducere: minim 5 ani;
- vechime in institutii publice – minim 3 ani
Dosarele de inscriere la concurs se depun in termen de 10 zile lucratoare de la data publicarii anuntului pentru ocuparea postului vacant, respectiv pana in data de 16.06.2022, ora 16:00 la sediul Clubului Sportiv “GLORIA 2018” Bistrita-Nasaud, municipiul Bistrita, Str.General Grigore Balan nr.11, parter, sala 18 si vor contine in mod obligatoriu urmatoarele documente:
- cerere de inscriere la concurs adresata directorului Clubului Sportiv “GLORIA 2018” Bistrita-Nasaud ;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;
- copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
- carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor, in copie;
- cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-1 faca incompatibil cu functia pentru care candideaza; candidatul declarat admis la selectia dosarelor, care a depus la inscriere o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a
- adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate; adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Minister
- curriculum
Copiile de pe actele solicitate se prezinta in copii legalizate sau insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitate cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs.
Concursul de ocupare a functiei contractuale vacante de conducere se va desfasura la sediul Clubului Sportiv GLORIA 2018 Bistrita-Nasaud din Municipiul Bistrita, Str.General Grigore Balan nr.11, parter, sala 18, astfel:
- Selectia dosarelor va avea loc in termen de maximum 2 zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor de concurs, respectiv pana in data de 06.2022 ora 16.00, iar rezultatele selectiei se afi§eaza in termen de o zi lucratoare de la data expirarii termenului selectarii dosarelor.
- Proba scrisa se va desfasura in data de 06.2022, ora 10:00 iar rezultatele se afiseaza in termen de maximum o zi lucratoare de la data finalizarii probei.
- Proba interviu se sustinie intr-un termen de maximum 4 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise iar rezultatele se afiseaza 1n termen de maximum o zi lucratoare de la data finalizarii
- Contestatiile se pot depune in termen de eel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului etapei
- Rezultatele contestatiilor se afiseaza imediat dupa solutionare, in termen de maximum o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere
- Rezultatele finale ale concursului se afiseaza in termen de maximum o zi lucratoare de la data finalizarii concursului si a contestatiilor daca este cazul
Rezultatele fiecarei etape de concurs si de solutionare a contestatiilor se afiseaza la sediul Clubului Sportiv GLORIA 2018 Bistrita-Nasaud din Municipiul Bistrita, Str.General Grigore Balan nr.11, parter, sala 18 si pe site ul institutiei “www.gloria2018.ro”.
Relatii suplimentare: persoana de contact – doamna Feldiorean Daniela-Margareta, Expert, e-mail: daniela.feldiorean@qloria2018.ro ; din cadrul Clubului sportiv ,,GLORIA 2018″ Bistrita-Nasaud, Bistrita, Str.General Grigore Balan, nr.11, parter, sala 18.
CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI
Etaoele concursului | Data si ora de desfasurare |
Afisarea anuntului concursului | 31.05.2022 |
Depunerea dosarelor | 02.06.2022 – 16.06.2022, 1ntre orele 10.00 –
16.00 |
1.Selectia dosarelor oarticioantilor la concurs | 17.06.2022 |
Afisare rezultat selectie dosare, cu mentiunea “admis” sau “respins” | 20.06.2022 ora 12.00 |
Deounere contestatii – selectie dosare | 20.06.2022, ora 12.00 – 21.06.2022, ora 12.00 |
Afisare rezultat contestatii selectie
dosare |
22.06.2022, ora 12.00 |
2.Sustinerea orobei scrise | 24.06.2022, orele 10.00 |
Afisarea rezultatelor probei scrise | 24.06.2022, ora 15.00 |
Depunere contestatii – orobei scrise | 24.06.2022, ora 15.00 – 27.06.2022, ora 15.00 |
Afisare rezultate contestatii – probei
scrise |
27.06.2022, ora 16.00 |
3.Sustinerea interviului | 28.06.2022. orele 08.00 |
Afisarea rezultatelor interviului | 28.06.2022, ora 10.00 |
Deounere contestatii – interviu | 28.06.2022, ora 10.00 – 29.06.2022, ora 10.00 |
Afisare rezultate contestatii – proba
interviu |
29.06.2022, ora 12.00 |
Afisarea rezultatelor finale ale concursului | 29.06.2022, ora 13.00 |
BIBLIOGRAFIA:
- Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile ;si completarile ulterioare;
- Legea contabilitatii 82/1991, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
- Codul administrativ, Partea a VI-a, Titlul III, I, Cap.III, Cap.V;
- Ordonanta Guvernului 119/1999 privind control intern/ managerial ;si controlul financiar preventiv, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordinul Secretariatului General al Guvernului 400/2015 pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial al entitatilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordinul ministrului finantelor publice nr.1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, actualizat;
- Ordinul ministrului finantelor publice nr.1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutii publice si instructiuni de aplicare a acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea 98/2016 privind achizitiile publice;
- Legea 311/2003, legea muzeelor si a coleqiilor publice;
- OMFP 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
- Regulamentul de Organizare si Functionare a Clubului Sportiv “GLORIA 2018” Bistrita-Nasaud publicat pe gloria2018.ro
CANDIDATII VOR AVEA IN VEDERE LA STUDIEREA ACTELOR NORMATIVE DIN BIBLIOGRAFIE INCLUSIV REPUBLICARILE, MODIFICARILE SI COMPLETARILE ACESTORA.
Atributiile specifice stabilite in fisa postului pentru functia contractuala de conducere de Contabil sef -s, Grad II:
Descrierea activitatilor si responsabilitatilor corespunzatoare postului
Organizeaza, coordoneaza, controleaza si raspunde de activitatea din cadrul Serviciului Financiar-Contabilitate, Resurse Umane, Relatii Publice, Logistic si Achizitii Publice.
Contabilul sef are urmatoarele compartimente in subordine: Compartimentul Financiar- Contabilitate, Compartimentul Resurse Umane, Relatii Publice, Logistic si Compartimentul Achizitii Publice.
- Asigura si raspunde de modul de organizare si de conducere a evidentei contabile a Clubului Sportiv „Gloria 2018″ Bistrita-Nasaud, in conditiile legii;
- Asigura efectuarea operatiunilor privind executia bugetara a veniturilor si cheltuielilor aprobate potrivit clasificatiei bugetare in vigoare, in conditiile legii;
- Organizeaza conducerea evidentei contabile sintetice si analitice a veniturilor si cheltuielilor aprobate conform clasificatiei bugetare, avand urmatoarele atributii:
- organizeaza contabilitatea generala, bazata pe principiul constatarii drepturilor si obligatiilor, care sa reflecte evolutia situatiei financiare si patrimoniale, precum si a excedentului sau a deficitului patrimonial;
- organizeaza evidenta contabila a incasarilor, platilor, veniturilor si cheltuielilor bugetului local;
- organizeaza evidenta contabila a mijloacelor fixe, a obiectelor de inventar in folosinta, pe locuri de utilizare, precum si a materialelor aflate in magazia Clubului Sportiv ,,Gloria 2018″ Bistrita-Nasaud;
- asigura efectuarea incasarilor si platilor in numerar si verifica modul de conducere a evidentei operative a acestora;
- tine legatura cu Trezoreria Statului si urmareste modul de utilizare al sumelor aprobate prin bugetul clubului;
- raspunde de intocmirea situatiilor financiare trimestriale si anuale pentru bugetul clubului;
- asigura intocmirea si depunerea la termenele legale a situatiilor financiare periodice privind executia bugetului de venituri si cheltuieli al Clubului Sportiv ,,Gloria 2018″ Bistrita-Nasaud, a situatiilor privind monitorizarea cheltuielilor de personal si a declaratiilor privind obligatii de plata la bugetul general consolidat;
- dispune masuri pentru efectuarea anuala a inventarierii patrimoniului, valorificarea acestuia si analizarea rezultatelor operatiunilor de inventariere;
- asigura deschiderile de credite bugetare, aferente actiunilor finantate din bugetul local si urmareste incadrarea acestora in limita creditelor aprobate.
- raspunde de derularea incasarilor si platilor prin casierie si prin conturile de disponibil deschise pe numele clubului;
- 1ntocmeste referate si/sau note justificative cu privire la necesitatea efectuarii de virari de credite, conform prevederilor legale, precum si in cazul efectuarii de rectificari bugetare, pe care le inainteaza directorului clubului;
- raspunde de indeplinirea atributiilor ce revin cu privire la exercitarea controlului financiar preventiv in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
- asigura intocmirea lunara a statelor de plata ale personalului angajat contractual si statele de plata privind remuneratia sectiilor pe ramura de sport, precum si ordonantarile de plata ale acestora, conform legii si completeaza instrumente de plata pentru transmiterea platilor obligatorii si a retinerilor aferente salariilor si remuneratiilor;
- asigura 1ntocmirea .si depunerea declaratiilor si a raportarilor privind salariile;
- raspunde de cunoasterea si aplicarea de catre personalul din subordine a prevederilor legale din domeniul de activitate al clubului;
- elaboreaza proiectul de buget al institutiei, bilantul contabil, cu respectarea termenelor legale, precum si proiectul de buget rectificat;
- propune defalcarea pe trimestre a veniturilor si cheltuielilor din bugetul clubului in functie de termenele legale de incasare si a veniturilor si de perioada in care este necesara efectuarea cheltuielilor;
- verifica si, dupa caz, intocmeste evidenta modificarilor operative in buget in conformitate cu hotararile ordonatorului principal de credite, respectiv Consiliului Judetean Bistrita-Nasaud;
- asigura integrarea mijloacelor banesti, controlul asupra integritatii si utilizarii corecte a mijloacelor fixe, materialelor si obiectelor de inventar;
- intocmeste si prezinta impreuna cu personalul din subordine, in termenele stabilite a darilor de seama cantabile si statistice;
- asigura pastrarea documentelor cantabile, registrelor de evidenta, rapoartelor, devizelor de cheltuieli si predarea in arhiva in modul stabilit;
- organizeaza impreuna cu directorul clubului controlul financiar preventiv referitor la angajarea si efectuarea cheltuielilor din credite bugetare aprobate prin buget;
- 1ntocmeste fisele postului pentru personalul din subordine;
- asigura intocmirea/actualizarea procedurilor operationale aferente activitatilor desfasurate la nivelul Serviciului Financiar-Contabilitate, Resurse Umane, Relatii Publice, Logistic si Achizitii Publice;
- asigura arhivarea la termenele legale a documentelor rezultate din activitatea Serviciului Financiar-Contabilitate, Resurse Umane, Relatii Publice, Logistic si Achizitii